𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

.𝑰'𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۲۴
    ..
نویسندگان

NIGHTS

دلم میخواد شب ها بغلت کنم و اونقد تو بغلت بمونم که شب خودش به این نتیجه برسه که باید کم کم صبح بشه!

  • Blue ..

نظرات  (۵)

Shayad in kar doros bashe... Age dosesh dari , hich vaght velesh nakon . V age moshkeli darin hal konin . Age fek mikoni vaghan arzesh vaght gozashtan v dos dashtano dare bahash bemon . 

In chizie k man az doosti ham fahmidam . Dos dashtan vagheie chizie k kheili arzesh dare . 

پاسخ:
فهمیدی..
ولی خودت تاحالا انجامش دادی؟

Bahash harf bezan shayad on jori moshkel ha rahat tar hal beshan . Ino jedi migam kheili vaghta on jori k ma fek mikonim nis v tanha rah baraye etminan az fekramon ine k ba taraf harf bezanim

پاسخ:
شاید..باید یه بار دیگه فک کنم.
شاید.
مرسی در کل برای حرفات💙
D.K

Are..omidvaram too in modati k nabodam moshkelet hal shode bashe..

Hamishe too dostiha in chiza pish miad vali chizi k moheme ine k bayad ye jori halesh kard..

 

 

پاسخ:
درسته.
میدونی رابطه ما بیشتر از اونی ارزش داره ک فک میکردم..بعضی اوقات ی نفر میتونه بهت ی راهنمایی کوچیکی بکنه ک خیلی ب نفعت بشه..من فق اون کمکو دیر گرفتم:)
ولی من حداقل حس میکنم ک رابطه ما عمیق تر از اونیه ک بخواد با ی فوت نابود بشه.
مرسی برای کامنتت:))💙
D.K

دقیقا 👍👍

پاسخ:
💚💙😊


~ Blu

Salam bache ha 😍👋

Khobin?

Kheili khoshhalam ke hanoz in web ghashangetoon hastesh 

Ye modate kheili toolanii nabodam vali alan hastam 😃

 

پاسخ:
سلام. خوش حال شدم ک دوباره به اینجا اومدی..خیلی ممنونم ک فراموشمون نکردی💙
بسیار عالی💚
D.K

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی