𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

.𝑰'𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۲۴
    ..
نویسندگان

I'm standing here

من اینجا نشسته ام.

منتظر چیزی نیستم که

منو از خودم در بیاره.

فقط

دارم فک میکنم

که کجای راه

خودم نبودم.

  • Dark Night

نظرات  (۳)

Like!

پاسخ:
💙
D.K

میشه درمورد فیلم آبان و خورشید که توی پیوند هاتون هست بیشتر توضیح یدید؟ چون من یه چیزایی درموردش شنیدم ولی هنوز نتونستم ببینمش . فیلمم در چه موضوعی هست؟

پاسخ:
سلام.
فیلم کوتاهیه ک بر اساس زندگی یک زوج جوان مرد بوده ک به دلیل اینک باهم رابطه داشتن و عاشق هم بودن و همینطور باهم زندگی میکردند.
و عشق براشون جرم حساب شد و باهم دیگ هم دار زده شدند.
فیلمش به شدت احساسیه و قلب ادم رو میسوزونه.
اگر اشتباه نکنم اسمشون علی و مختار بوده:))
و نتیجه فیلمش هم این بود ک جمهوری اسلامی باهم طناب دار رو به گردن عشق بست!
D.K

چقد قشنگ.❤❤❤❤❤❤

پاسخ:
💙💚
D.K

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی