𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

.𝑰'𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۲۴
    ..
نویسندگان

Call Me By Your Name

                                             

سلام. روزتون خوش! به احترام تمام درخواست هایی که گفته شد تصمیم گرفتیم که حداقل هفته ای یک بار معرفی فیلم یا کتاب داشته باشیم که البته شما میتونید آهنگ هایی که در سایت گذاشته میشه رو در پیوند های روزانه مشاهده کنید.🎶

معرفی فیلم:

Call me by your name(مرا با نام خودت صدا بزن)

سال تولید این فیلم 2017 است و ساخته مشرکت کشور های آمریکا، فرانسه و ایتالیا میباشد.

این فیلم در سایت IMDb نمره ۷.۹ را کسب نموده که نمره بالایی به حساب می اید.

این فیلم ۱۳۲ دقیقه بوده و +۱۷سال است.

این فیلم تا کنون سه جایزه اسکار برده در سه بخش:بهترین فیلم سال، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین موسیقی.

از ستارگان این فیلم میتوان به Timothée Chalamet, Armie Hammerاشاره کرد.

این فیلم روایت داستانی در سال۱۹۸۳است که پسری ۱۷ ساله به نام الیو همراه خانواده اش برای تعطیلاتو کار پدر  به شمال ایتالیا سفر میکنند و در انجا با همکار پدر خود آشنا شده و فراز و نشیب هایی به همراه دارد که بسیار زیبا است.. تماشا آنلاین و دانلود این فیلم زیبا با زیرنویس فارسی و بدون سانسور با فرمت 720 قرار داده شده.تریلر رسمی این فیلم در لینک زیر:DownloudCMBYNinEveryFormat

تریلر رسمی فیلم Call Me By Your Name2017

  • Dark Night

نظرات  (۱۴)

  • فاطمه حسینی
  • حدس میزنم معرفی فیلم بعدی ابی گرم ترین رنگه باشه :))))))))))

    پاسخ:
    سلام.
    خب اگ میخواید باشه مشکلی نیست..!
    D.K

    وااای کال می بای یور نیم . عاشقشم . این فیلم فوق العاده قشنگه ولی خیلی ناراحت کننده است اخرش..کاش یه جور دیگ تمومش میکردن . مثلا اینکه الیو و الیور با هم یه خونه میگرفتن و زندگی میکردن . 

     

    پاسخ:
    سلام.
    بله داستان به شدت غم انگیزی بود...
    ولی الیو برای الیور یه بازی به نظر میرسید ک یه پایانی داشت...
    شایدم فشار خانواده روی الیور به شدت زیاد بود که حتما باید با ی زن ازواج میکرد ک اگ یادتون باشه خودش ب الیو گفت ک خانواده من مثل تو نیستند و از من انتظاراتی دارند و پدرم به شدت سختگیره..
    یکی از فیلم های درام موردعلاقه ی خودمم هست:))
    D.K

    شما از چه سایتی لینک دانلود گذاشتین؟

    من فیلم هامو از سایت دیجی موویز یا موبو موویز یا زر فیلم دانلود میکنم ، خوب هستن . البته با زیرنویس چسبیده و بدون سانسورن ☺😉

    پاسخ:
    سلام.
    از میهن موییز..
    من خودمم از اونجاها دانلود میکنم ولی چون با لپ تاب تایپ نکردم نتونستم از اون سایت ها بزارم...
    و این سایت هم این فیلم رو بددن سانسور قرار داده.
    وقتی لپ تابم رو باز کردم حتما ازون سایت ها میزارم و اصلاح میکنم💙
    D.K

    Peach scene :) 🍑

    پاسخ:
    این سکانس باید از مغز من پاک بشه..
    D.K

    سلام . فیلم parasite هم عالیه . خیلی خنده دار و جالبه . 😊

    پاسخ:
    سلام روزتون بخیر.
    بله حتما اون رو هم معرفی میکنیم:))
    D.K

    Mishe daste bandi film dashte bashid?

    Masalan comedy , lgbt , drama , mystery

    ?!👍

    پاسخ:
    اره عزیزم.
    الان یکم سرم شلوغ بوده هر وقت سرم ازاد تر شد حتما ی صفحه دیگ اون بالا باز میکنم ک راحتتر دسترسی پیدا کنید ولی فیلم هایی ک گذاشته میشن حدودا دور ال جی بی تی میچرخه:))
    D.K

    اگه میشه فیلم های دیگری با بازی تیموتی شالامه رو هم معرفی کنید . 🙏

    پاسخ:
    سلام 👋
    بله حتما میذاریم . 
    شما هم اگه فیلم خاصی رو در نظر دارین میتونین معرفی کنیم تا زودتر در وبمون قرارش بدیم :)


    ~ Blu

    خیلی فیلم قشنگیه

    به همه پیشنهاد میکنم حتما ببیند 😁

    پاسخ:
    مرسی:))💙
    D.K

    ال جی بی تی چیه

    پاسخ:
    "ال‌جی‌بی‌تی (به انگلیسیLGBT) اصطلاحی است برای اشاره به افرادی که گرایش جنسی و رفتار جنسی به غیر از دگرجنس‌گرایی دارند؛ شامل همجنس‌گرایی مردانه، همجنس‌گرایی زنانه، دوجنس‌گرایی و تراجنسیتی استفاده می‌شود. با این حال جامعهٔ ال‌جی‌بی‌تی به این گرایش‌ها محدود نیست و دامنهٔ وسیع‌تری از گرایش‌ها اعم از کوئیر، بیناجنس و بی‌جنس‌گرایی را هم پوشش می‌دهد"
    این تعریفیه که ویکی پیدا از ال جی بی تی داره! اگر همچین موضوعاتی فرهنگ سازی بشه خیلی از مشکلات بوجود نمیان..یا خیلی کم پیدا میشن.

    Vaaaay

    Call me by your name kheiliiii doosdashtani bood

    Kheili naaz bood

    Kheili ghashang bood.

    Man 3 bar didamesh

    Vaghean fogholade bood.

    پاسخ:
    بله این فیلم فوق العاده بود!!
    به نظرم یکی از بهترین نقاط قوتش صمیمی بودن بسیار زیاد بازیگرای اصلی این فیلم ینی تیموتی و ارمی بود.
    میتونید تو پیج های مختلف در مورد کارایی ک پشت صحنه میکردن و حسی ک داشتن بخونید😎
    D.K

    سلام.

    خدا لعنت کنه و به اتیش جهنم بی افکن،کسانی که در جهت ترویج بی بندباری و عمل بسیار کثیف همجنس باز قدم بر میدارن .

    پاسخ:
    فازتو دوست دارم حاجی.
    ادرس ساقیتو برام لطف کن بفرست...این روزا واقعا داره سخت پیش میره.
    D.K

    سلام.شما فعلا خوش باش.موقعه که خواستن روحت رو از تن بیرون بکشن و ازت سوالات بپروس.قشنگ همه چیز یادت خواهد امد...

    پاسخ:
    سلام علیک.
    چشم..شما لازم نیست نگران ما باشی.
    شما به خدایی باور داری که مردم رو برای اون چیزی دوست داره که خودش میخواد نه برای کسی که هستند.
    من به خدایی باور دارم که من رو اونطوری افریده که خودم باشم نه کس دیگه ای و همونطور هم منو دوست داره..برای خودم.
    پس چیزی این وسط نمیمونه که بخوایم روش بحث کنیم.
    من انقدر حسابم دستم هست که بدونم دارم چیکار میکنم شما مراقب حساب خودت باش.
    لازم نیست مردم رو ارشاد کنی وقتی پات لنگ این دنیاست.
    D.K

    به نظرتون این شایعه ای که درمورد آرمی همر پخش شده ، همینی که دوست دخترش درمورد گفت ، واقعیه؟؟🤔😿

    پاسخ:
    راستش خبر ندارم.
    اخرین خبری که از ارمی همر دارم اینکه از زنش طلاق گرفته.
    و زنش میخواست هر کاری بکنه تا تاریخ طلاق رو یا قبل یا بعد تاریخ ازدواج بندازه تا بتونه از ارمی پول بگیره.
    D.K

    بله ، من خوندم ک اون دختری که باهاش توی رابطه بوده از آرمی همر شکایت کرده ، و گفته که آرمی نسبت به اون خشونت داشته . گفته بود که رابطه ما شبیه رابطه ی فیلم فیفتی شیدز او گری بوده ، بدون هیچ احساس و محبتی . و اینکه آرمی مشکل روحی داره و یه بار هم با چاقو تیکه ای از بدن اون فرد رو زخمی کرد و وقتی که داشت از اون تیکه بدنش خون میومد ، خونشو خورد !! 🙀🤢😐

     

    نمیدونم چرا وقتی تازه رابطشون تموم میشه ، یادشون میاد طرف چی کار کرده چی کار نکرده 🤣

    پاسخ:
    کدوم دختر؟
    *وی هنوز ارمی و تیموتی را شیپ میکند
    :/// نمیدونم چرا یاد امبر هرد افتادم..این کارا رو میکنن که چهره فرد رو خراب کنن. تازه اگرم رابطشونBDSM بوده باشه یه قرارداد قبلش امضا میشه که رضایت طرفین هست و فقط بین اون افراد باقی میمونه. ارمی انقدر بالغ هست که اینکارارو کرده باشه(با فرض اینکه رابطه بی دی اس امی داشته)؛ پس نتیجه میگیریم که داره دروغ میگه!!
     ارمی تاحالا برای زنش چهرش خراب شده واقعا نیاز به کس دیگه ای نیست که بیاد و زندگیشو بدتر کنه.
    و این اتفاقات تو هالیوود خیی میوفته. رابطه های فیک بچه های فیک همه چیز- 
    واقعا وحشتناکه و تنها کاری که میشه در برابرش کرد باور نکردن و بازپخش نکرده.
    D.K

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی