𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 ,𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 "

𝐓𝐰𝐨 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬

.𝑰'𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۸/۱۲/۱۳
    Once
  • ۹۸/۰۶/۲۳
    Here
  • ۹۸/۱۲/۲۴
    ..
نویسندگان

FEVER

می دونی.. من نمیدونم تعریف تو از عشق چیه؛

ولی من فک میکنم اینکه وقتی از گرمای تب ام دارم میسوزم و بازم دلم میخواد حرارت لباتو لمس کنم یعنی من عاشقتم .!

  • Blue ..

نظرات  (۷)

سلام.

 

به نظرم خیلی خوبه که همه ما حداقل توی یه قسمتی از زندگی این احساساتو داشته باشیم،

عاشق باشیم.

و اگه این احساساتتون واقعی هست ، شما خوش شانسید!

پاسخ:
عاشق شدن یا روشن ترین قسمت زندگی یکیه.
یا تاریک ترینشون.
ممنون برای نظرتون💙
D.K

چه هات:))

تا باشه از این تب ها :)

پاسخ:
🔥
D.K

🔥😍oof ch jazab 

پاسخ:
:))🔥
D.K

Awwli 😗👭❤

پاسخ:
💚💚💙💙
D.K

تحسین برانگیزه..

واقعا در این حد عاشقید؟!

پاسخ:
بستگی داره از دید کی ببینی!!
بلو کلا همه چیز رو عاشقانه میکنه.
حالا چه ی متن باشه چه ی رابطه.
D.K

😊😈

 

 

In keili ghashange . Az kissetoon

 

 

Rasti . In paragraph vaghean boode dige , na?

Manzooram ine ke...ta hala kiss dashtin dige..na??

 

 

پاسخ:
اره..
داشتیم.
ولی حتی اگ کسی رو میشناسید بهتره ازین مدل سوالا رو ازشون نپرسید!💙
D.K

یو ار سو سوییت 

گو اند کیس یور لاور

پاسخ:
💙💚

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی